sonicword

sonicword
 border=
نويسندگان سونیکی
آخرين مطالب سونیکی
لینک دوستان سونیکی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sonicword و آدرس sonicword.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها مفید دوستان سونیک

 بازی سونیک فری رایدرز در واقع ادامه ای سری بازی های رایدرز (اسکیت سواری) است.دو نسخه قبل این بازی عبارتند از سونیک رایدرز sonic riders و سونیک رایدرز زیرو گرویتی sonic riders zero gravity. روند بازی نسبت به دو بازی قبل تغییری نکرده و تنها چیزی که می توان آن را تغییر نامید خستگی بیشتر و لذت کینکت Kinect است!

داستان بازی این چنین است که شما در مسابقات جهانی که اگمن ترتیب آن را داده شرکت میکنید و برای بدست آوردن جایزه با دیگران رقابت کرده و برنده میشوید. در دو نسخه قبل شما میتوانستید مسابقات را با دو دیدگاه تمام کنید. برای مثال شما میتوانستید داستان را هم از دیدگاه گروه هیروز (شامل: سونیک، ناکلز، تیلز ) و یا از دیدگاه گروه بابیلون (شامل: جت ،ویف، استورم )بروید. هر کدام از این دیدگاه ها مراحل متفاوتی دارند. البته جالب اینجاست که در بازی جدید چهار تا دیدگاه داریم که شامل میشود از :گروه سونیک (سونیک، تیلز، ناکلز )،گروه امی (امی، کریم، وکتور )،گروه شدو (شدو، روژ، یک روبات)و گروه جت (جت، ویف، استورم ) که هر کدام داستان و دیدگاه خود را دارد، ولی در آخر همه ی اینها باید با سونیک دربرابر متال سونیک رقابت کنید که این خود باعث محبوبیت است ،البته شخصیت های دیگری نیز قابل بازی هستند.
طبق معمول شما با استفاده از حلقه هایی که در طول مسابقات بدست آوردید میتوانید از فروشگاه خرید کنید، در فروشگاه شما قادر خواهید بود تا وسیله (gear) جدید بخرید و یا مهارت بخرید، مهارت ها را میتوانید در اسکیت و موتورتان جایگذاری کنید.
در بازی جدید شما میتوانید از دو نوع وسیله (gear) برای مسابقات و رقابت ها استفاده کنید، اول اسکیت و دوم موتور؛ بر خلاف نسخه قبل شما نمیتوانید از اسکیت هایی مانند اسکیت های شدو استفاده کنید. هر اسکیت و هر موتور میتواند دو مهارت داشته باشد شما بنا به سلیقه ی خودتان آن را انتخاب میکنید برای مثال شما دو مهارت اسکیت سواری روی میله و سرعت بهتر را انتخاب میکنید و در ضمن باید مشخص کنید که هر مهارت مربوط به پای راستتان است یا پای چپتان. وقتی مسابقه را شروع کنید تا وقتی که پای راستتان جلو است شما میتوانید روی میله اسکیت سواری کنید ولی به محض اینکه پایتان را عوض کنید سرعتتان بهبود میابد و به همین طریق، این مسائل در رابطه با موتور هم همینطوره.
مسابقه دادن در این بازی بدون شک با کینکت Kinect بیشتر است اما باید خستگی آن را نیز در نظر گرفت! کار کردن با کینکت از آنچه که فکر میکنید راحت تر است، اگر یادتان باشد در نسخه اول شما محفظه ای از انرژی داشتید که اگر آن انرژی تمام می شد شما باید پیاده می دویدید تا به محل پر کردن انرژی برسید و در نسخه دوم نیز چنین محفظه ای وجود داشت با این تفاوت که اگر ته میکشید مجبور نبودید پیاده بدوید، در واقع این انرژی ها برای انجام دادن کارهایی به خصوص مورد استفاده قرار میگرفت مثلا دور زدن و یا پرواز کردن (نسخه دوم) و یا افزایش سرعت؛ در نسخه جدید نیز چنین محفظه ای داریم که برای بالا بردن سرعت به انرژی درون آن احتیاج است، این محفظه ها در هر سه نسخه با پرش از سکوها و انجام تریک یا بهتره بگم اداهای به خصوص و زیبایی پر میشوند اگر آنها را درست انجام دهیم. در نسخه جدید برای انرژی متاسفانه ویا خوشبختانه شما باید این کار را عملا انجام دهید!

برای مسابقه دادن چند نکته است که باید آن ها را بلد باشید اول اینکه در شروع رقابت ابتدا شما باید برای آغاز با سرعت مناسب در زمان مناسب پا بزنید! یعنی اینکه باید مثل اسکیت های واقعی پایتان را به زمین بکشید البته در طول مسابقه نیز باید این کار را تکرار کنید که این خود به انرژی نیاز دارد.
زمانی که میخواهید از روی سکو بپرید ابتدا باید کمی روی پایتان بنشینید و سپس وقتی به لبه رسیدید بپرید واگر میخواهید ادای بهتر و انرژی بیشتری بدست آورید یک دور کامل به دور خود بچرخید! که شخصا توصیه میکنم برای این کار ابتدا بدن خود را گرم کنید در غیر این صورت کمرتان میگیرد!
برای رفتن روی میله ها کافیست که مهارت را در اسکیت قرار دهید و به سمت میله بروید و وقتی به روی آن رفتید تعادل بازیکن را حفظ کنید. برای پرواز نیز ابتدا مهارت را قرار داده و به محل مخصوص آن بروید برای حفظ تعادل دستتان را به صورت افقی نگه دارید، اگر دستتان را پایین بیاورید ارتفاعتان کم میشود. برای رفتن از مسیر هایی که نیاز به شکستن موانع دارد طبق معمول اول مهارت و بعد کافیست موانع را با دست خود کنار بزنید در واقع مشت بزنید!
در مسیر مسابقات گاه میله هایی وجود دارد که با دراز کردن دستتان میتوانید آن هارا بگیرید که با این کار شاید به مسیری برسید که کوتاه تر است.
سلاح یکی از اساسی ترین و مهم ترین مسائل در بازی هایی از این سری است. همانطور که میدانید بازی سونیک بدون سلاح بی معنی میشود! البته این فقط نظر شخصی خود بنده است!
اگر توجه کرده باشید سلاح های نسخه اول با دوم متفاوت است و در نتیجه بازی جدید نیز سلاح های متفاوتی دارد، جالب اینجاست که برای استفاده از هر سلاح (وسیله) باید کار خاصی انجام دهید برای مثال اگر موشک گیرتان آمد باید آن را پرت کنید و یا اگر قوطی حلقه بدست آوردید آنقدر باید آن را تکان دهید تا هر چه حلقه درون آن است بیرون بریزد! و به همین طریق هر سلاح روش خود را دارد.
داستان نسبت به دو نسخه قبل ضعیف شده است و در کل بگویم که داستان فقط یه حول یک مسابقه میگردد و هیچ چیز قابل توجهی ندارد من خود از داستان دو نسخه قبل بیشتر راضی بودم.
بازی سونیک فری رایدرز Sonic Free Riders در کل و در یک کلام بازی زیبا و سرگرم کننده ای است و میتواند شما را سرگرم کند البته اگر کمی اضافه وزن داشته باشید زود از آن دست خواهید کشید بالاخره کینکت است و خستگی آن!

امیدوارم از این بازی لذت ببرید و حداقل سعی کنید آن را برای یکبار هم که شده بازی کنید، چون بازی در کنار سونیک برای سونیک دوستان بدون شک لذت بخش و جالب خواهد بود! 

با آرزوی ...
12 ماه شادی
52 هفته پیروزی
 365روز سلامتی
 8760ساعت عشق
525600 دقیقه برکت
3153000 ثانیه دوستی
سال همگی پیشاپیش مبارک!
چهار شنبه سوری مراقب خودتون باشید!^^


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط به سونیک و دوستان: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ sonic ]
.: Weblog Themes By skin98 :.

sonicwordدرباره وبلاگ

Hi Hi به وبلاگ سونیکی من خوش آمدید! امید وارم خوشتون بیا منتظر نظر و تماستون هستم!!!!!!!
آرشيو مطالب سونیک
لینک های مفیدسونیک و دوستان